بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاربرد بشکه ایمنی در کنترل ترافیک

بشکه ایمنی

بشکه ایمنی از جنس پلاستیک محکم و بادوام و با وضوح رنگ بالا ساخته‌ شده است که به نام بشکه پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته می شود. مواد تشکیل دهنده بشکه زرد ترافیکی پلی اتیلن میباشد. بشکه ایمنی در دسته جدا کننده ها قرار دارد. خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیز کاربردی است.

مهمترین ویژگی بشکه ایمنی قابلیت پر کردن آن با آب و شن برای افزایش وزن است که آن را تبدیل به یک بلوک بسیار سنگین میکند.

اندازه پر کردن بشکه ایمنی ترافیکی با خاک ، آب ، شن و ماسه به مکان مورد استفاده بستگی خواهد داشت بنابراین بر اساس مکانی که قرار است استفاده شود می توان نوع آن را انتخاب کرد.

بعد از اتمام کار با آن هم به راحتی می‌توان آب داخل آن را تخلیه و به‌ راحتی آن را جابجا کرد.

طراحی بشکه های ترافیکی به این صورت باعث می شود تا بشکه ی ایمنی ۷ کیلویی تحمل لازم را در مقابل ضربه های احتمالی داشته باشد و هنگام وارد شدن ضربه به آن، شدت ضربه کاهش داده شده و کمترین خسارت به مسافران و خودرو وارد شود.

بشکه ایمنی ترافیکی دارای شبرنگ هاشوری زرد و مشکی رده مهندسی ۷ ساله طبق استاندارد و ضدآب می باشد.

وجود علائم شب‌رنگ روی بشکه‌ها که نشان دهنده‌ی راهنمای مسیر است موجب رویت آن ها در تاریکی و شب می شود.

نصب بشکه ایمنی در جاده های برون شهری، خروجی ها و یا مکان هایی با پیچ های پرخطر، باعث حفظ ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات می شود.

بشکه ترافیکی در برابر حرارت، رطوبت، نوسانات جوی و جریانات آب و هوایی مقاوم است.

کاربرد بشکه ایمنی

با عبور از خیابان‌ها و جاده‌ها حتما با بشکه‌ها و بلوکه‌‌های بزرگی که در حاشیه مسیرها قرار دارد مواجه شده‌اید.

بشکه ایمنی از انواع تجهیزات ترافیکی و در دسته جداکننده ترافیکی می باشد که می توان از انواع جدا کننده ها به استوانه ایمنی نیز اشاره کرد.

بشکه زرد ترافیکی در گروه جدا کننده های ترافیکی قرار گرفته و یکی از محصولاتی است که برای جدا سازی و افزایش ایمنی محیط هایی مثل: خیابان، بزرگراه، جاده، کارخانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان از آنها به عنوان علائم هشداری و راهنمایی برای مشخص کردن اتمام جاده یا مسیرهای انحرافی هم استفاده کرد.

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

قیمت بشکه ایمنی

قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده