مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سفارش اینترنتی انواع تاب سرسره پلاستیکی کودک

انواع تاب سرسره پلاستیکی

انواع تاب سرسره پلاستیکی با توجه به ساختاری که دارند، از جمله ایمن ترین محصولات برای بازی بچه ها به حساب می آیند. این محصولات در ابعاد و شکل های مختلفی تولید شده اند و قابلیت استفاده در منزل، حیاط، ویلا، مهدکودک ها و ... را دارند. این محصول به منظور جلب توجه کودکان و فراهم کردن لحظات شاد و هیجان انگیز برای آنها در طرح های مختلفی ساخته شده است. تاب سرسره سنجاب نمونه ای از این محصولات است که وزن بسیار سبکی داشته و ابعاد آن حدوداً 110×85×170 سانتیمتر است. این تاب سرسره برای استفاده کودکان 1 تا 5 سال مناسب می باشد. استحکام مناسب و مقاومت بالا، باعث شده تا طول عمر این محصول زیاد باشد. در ساخت این تاب سرسره از استانداردهای ایتالیایی پیروی شده است.

نوع دیگر تاب سرسره پلاستیکی، تاب سرسره طرح اسباب بازی است. این محصول نیز با استفاده از پلی اتیلن ساخته و در برابر ضربات و شکستگی مقاوم می باشد. این محصول در برابر تابش مستقیم آفتاب، تغییر رنگ نداده و فرسوده نمی شود. به همین دلیل نیز استفاده از آن در مهد کودک ها و حیاط و ویلاها، امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که ابعاد آن در حدود 200×300×200 است و به همین سبب هم کودکان بالای 2 سال می توانند از آن استفاده کنند.

تاب سرسره کشتی نیز همانند دیگر مدل ها، در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت داشته و مستهلک نمی شود. این محصول به هیچ عنوان گوشه های تیز ندارد و به این صورت ایمنی کودکان حین بازی با آن حفظ می شود. این محصول بسیار شیک بوده و استحکام خوبی دارد. ابعاد آن معادل 200×240×300 بوده و رنگ بندی جذابی دارد. اگر به دنبال تاب سرسره پلاستیکی با طرح خاص هستید، می توانید تاب سرسره اسب را تهیه کنید. این محصول ثبات رنگ داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

تاب سرسره با حلقه بسکتبال نیز یکی از جدیدترین مدل های این تجهیزات بازی است. این محصول پکیج کاملی برای بازی کودکان به حساب می آید. تاب این محصول به صورت بارفیکسی است و سرسره ای مواج به طول 140 سانتیمتر دارد. ابعاد این محصول برابر با 115×163×158 سانتیمتر بوده و از پلی اتیلن ساخته شده است. استفاده از این تاب سرسره پلاستیک برای کودکان 2 تا 6 سال توصیه می گردد.

تاب سرسره کودک تاشو نیز مدل دیگری از تاب سرسره پلاستیکی است. این محصول را می توان تا کرده و به راحتی جابجا نمود. سرسره آن 91 سانتیمتر طول دارد. این محصول چندکاره است و دارای یک تونل کوچک و دو پله تعادلی و حلقه پرتاب توپ می باشد. به این ترتیب می توانید چند کودک را همزمان سرگرم کنید. قیمت آن نیز بسیار مناسب است و برای استفاده کودکان بالای 1.5 سال مناسب می باشد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات بازی و پارکی کودک، انواع این محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده