بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انواع چراغ گردان پلیس

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود.  خرید چراغ گردان پلیس  در انواع محتلف کار بسیار حساس است. قبل از خرید چراغ پلیس باید به نیاز خود و نحوه کارکرد هر کدام از محصولات دقت نمایید.

لایتر پلیس

یک مدل دیگر از چراغ‌ پلیسی هستند که صرفاً برای روشن کردن یک فضای نسبتاً بزرگ استفاده می‌شوند. این لایترها ممکن است همراه با سیستم روشنایی و چراغ خودرو باشند یا به صورت مجزا بر روی کاپوت یا قسمت‌های دیگر خودرو نصب شوند. در هر صورت این چراغ‌ها در افزایش قدرت دید پلیس و نیروهای نظامی نقش دارند و باعث می‌شوند که نور خود را از حالت استاندارد خارج کنند. بنابراین بهتر است برای ماشین‌های شخصی استفاده نشوند یا نور آنها با نور استاندارد تعریف شده توسط پلیس تنظیم شوند.

چراغ پلیسی فدرالی

اسم این چراغ‌ها بیشتر به محل استفاده اولیه آن‌ها یعنی کشور آمریکا و نحوه استفاده از نیروهای پلیس به صورت فدرالی برمیگردد. در واقع نسخه اولیه این چراغ‌ها توسط پلیس فدرال آمریکا استفاده شد و امروزه در سرتاسر دنیا به کار گرفته می‌شود. این چراغ‌ها از لامپ ال ای دی به صورت ردیفی از چند لامپ کوچک ساخته می‌شوند که توانایی پرتاب نور منحصر به فردی دارند.

محل نصب این چراغ‌ها معمولاً در پشت شیشه جلو بر روی داشبورد و در پشت شیشه عقب است. همچنین در حالت استاندارد از دو رنگ آبی و قرمز در این چراغ‌ها استفاده می‌شود. چراغ‌ پلیسی فدرالی امروزه با رنگ‌های متنوع و با طرح‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که برای ماشین‌های شخصی نیز قابل استفاده هستند.

فلاشر جلو پنجره

از همان مدل فلاشرهای معرفی شده در ابتدای متن هستند که تنها برای استفاده در جلوی پنجره خودرو طراحی شدند. فلاشر پلیسی جلو پنجره در رنگ‌های متنوعی در بازار یافت می‌شوند که رنگ آبی و قرمز آن در نیروهای پلیس کاربرد دارد. قدرت پرتاب فلاشرها از دیگر چراغ‌ پلیسی بیشتر است و معمولاً نیروهای راهنمایی و رانندگی و همچنین کنترل ترافیک از نور این فلاشرها برای هشدار دادن به خودروها در مسیرهای ترافیکی استفاده می‌کنند.

چراغ پلیسی جلو پنجره

این چراغ قوه‌ها عملکردی همانند فلاشرهای قبلی دارد و دقیقاً در جلوی پنجره خودرو پلیسیا ماشین‌های شخصی نصب می‌شود. دلیل اصلی استفاده از چراغ پلیسی جلو پنجره‌ای این است که بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفته و تأثیر آنها بیشتر است. این چراغ‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که محبوب‌ترین آنها چراغ‌های ال ای دی هستند.

چراغ پلیس برای ماشین

متاسفانه امروزه تبلیغات متعددی در زمینه استفاده از چراغ‌های پلیسی برای ماشین‌های مختلف وجود دارد که اکثر آنها بدون داشتن مجوز قانونی هستند. اصولاً استفاده از این چراغ‌ها در ماشین‌های داخل شهر توجیه خاصی ندارد و حتی در مصارف خارج شهر نیز باید مجوز آن صادر شود.

چراغ پلیسی پراید تنها نمونه‌ای از تبلیغات مختلف برای فروش این چراغ‌ها است که فلاشر پلیسی ماشین مدل دیگری از این چراغ و هاسکی کاربرد آن بسیار بیشتر است. این فلاشرها در قسمت جلویی و بر روی سپر یا حتی در قسمت جلوی شیشه خودرو نصب می‌شوند و نورهای با رنگ‌های مختلف پرتاب می‌کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا به فروش می رساند. با خرید این محصولات می توانید آنها را در محل تحویل بگیرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده