بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی دستکش کف مواد استاد کار

دستکش ایمنی استادکار

استادکار برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی استادکار است. محصولاتی همچون دستکش کف مواد، دستکش ضد برش و ... همگی از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلی استر مقاومت مناسبی در برابر سایش و پارگی دارد. در ضمن به واسطه منافذ ریزی که در محصول وجود دارد امکان تهویه هوا در دست ها وجود داد و به عبارت ساده تر دست در هنگام کار عرق نخواهد کرد. این ویژگی تسلط کارگران هنگام کار را افزایش خواهد داد.

دستکش کف مواد استادکار از جمله پرطرفدارترین انواع دستکش کار است که توسط طیف وسیعی از کارگران استفاده می شود. در قسمت کف دست و انگشتان این دستکش از مواد پلاستیکی همچون نیتریل و لاتکس و pvc استفاده می شود. این مواد از ساییده شدن و بریدن کف دست هنگام فعالیت های سنگین پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار به واسطه لاتکس با کیفیت بالا تولید می شود. لاتکس پلیمری قوی از پلاستیک بوده و انعطاف خوبی دارد. بسته به ضخامت لاتکس استفاده شده در کف دستکش ماندگاری و قیمت دستکش ایمنی استادکار متفاوت خواهد بود. البته هرچه ضخامت دستکش افزایش داشته باشد، انعطاف پذیری آن کاهش می یابد.

برجستگی های موجود در قسمت کف دست و انگشتان، گیرایی دستکش را افزایش می دهد و از لیز خوردن اجسام از دست کارگران پیشگیری می کند. ساییده شدن پوست دست موجب پینه بستن دست کارگران در طولانی مدت شده و این پینه ها به مرور از انعطاف دست آنها را کم می کند. در ضمن بریدن دست کارگران بیشترین آسیب را به آنها می زند و ممکن است آنها را ماه ها از کارکرد منع کند. از این رو خرید دستکش ایمنی استادکار و استفاده از آن به صورت مداوم بسیار مهم است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار، در فروشگاه اینترنتی خود، محصولات بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی را نیز به فروش می رساند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده