مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با انواع بشکه های ترافیکی

انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته ودر انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قبل از خرید بشکه ترافیکی باید به نوع آن دقت نمایید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

بشکه زرد ترافیکی

معمولاً در ایران از بشکه ایمنی زرد رنگ استفاده می شود.و روی آن نواری از شبرنگ وجود دارد. این در حالی است که بشکه ایمنی در ایالات متحده، نارنجی رنگ بوده.و روی آن چراغ راهنمایی چشمک زن نصب می شود. رنگ متغیر زرد و یا قرمز این بشکه ها آنچنان مهم نیست، مهم ایناست که بشکه های ترافیکی در روز و همچنین شب، توجه افراد را به خود جلب کرده و توسط رانندگان مشاهده شوند.

مشخصات بشکه ایمنی زرد

بشکه ایمنی که در ایران تولید و استفاده می شود،.به طور معمول از پلی اتیلن ساخته شده و.در اندازه های مختلفی مانند ۸۵ و ۱۰۵ سانتی متری و یا ۷ کیلویی ارائه می شود. برچسب هایی به نام شبرنگ ترافیکی را بر روی بشکه ایمنی می چسبانند.تا این تجهیزات ترافیکی در شب بهتر دیده شوند.

نصب بشکه های ترافیکی

بشکه های ترافیکی با توجه به نوع طراحی متخصصان.در مورد مکان های نصب آن ها و این که چه ماموریتی را می بایست انجام دهند.در جاده ها و مکان های دیگر نصب و استفاده می شوند. برای نصب این گونه از بشکه های ترافیکی کار.سختی در پیش ندارید. برای نصب شما می توانید بر اساس طراحی انجام شده.این وسیله را در فاصله های مشخص از هم قرار در محل مورد نظر قرار دهید.و آن را با آب و یا شن پر کنید. پر کردن با آب و شن باعث می شود.که بشکه ایمنی در جای خود ثابت بماند.و در اثر برخورد های احتمالی واکنش بهتری از خود نشان دهد. برای جابجایی بشکه ایمنی نیز ابتدا می بایست آب و یا شن داخل آن را به آرامی.و دقت خالی نمایید و بعد از جابجایی مجددا آن را پر کرده.تا ویژگی های خود را برای ایمنی بیشتر حفظ نماید. برای نصب بشکه های ترافیکی در جاده با کارشناسان شرکت ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

خرید بشکه ترافیکی

بشکه های ایمنی ارائه شده از سوی ایمن ترافیک کالا، ضربه گیر هستند و نه تنها خود در برابر هر گونه ضربه مقاوم می باشند، .بلکه کمترین آسیب را به ضربه زننده وارد می کنند. علاوه بر این، می توانید شبرنگ ترافیکی این.بشکه ها را نیز از ایمن ترافیک کالا تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی و نیوجرسی را تولید نموده و به صورت آنلاین به فروش می رساند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده